Vampires, Werewolves And Humans Roleplay

In Character => Character Profiles => Topic started by: C. White on April 05, 2018, 05:16:58 PM

Title: Quinn Claymore
Post by: C. White on April 05, 2018, 05:16:58 PM



(https://image.ibb.co/f8u3cS/sa_mp_000.png) (https://imgbb.com/)



“Fuck yeah, dude.”



Name: It's Quinn. Works for both genders, alright?

Age: Twen'y Three.

Aliases: .... Quinn?

Nature: Idealist Caregiver.
Everyone needs a shoulder to cry on. A Caregiver
takes her comfort in consoling others, and people often
come to her with their problems.

Demeanor: Survivor.
Nothing stops you. Hardened by previous ordeals, you’ve developed a sense of self-preservation that keeps you going when lesser souls surrender to the odds. You’ve got little patience or sympathy for people who won’t do whatever it takes to endure hardship. “Shut up and step up or get the fuck out of my way” is your motto. Other folks might not make it through, but their weakness won’t lead to your death.




(https://data.whicdn.com/images/256106612/original.gif)




Race: Human..?

Aware of Supernaturals? Yes. Advanced knowledge, in fact.




(https://78.media.tumblr.com/8149b6cddb4d8e17e8ce4ea07e7cfa5f/tumblr_nxkw95CzFF1ueyc3wo1_400.gif)




Does he drink/smoke? Hell yeah! The way of the ecstatics.

What about drugs? ...... Hell yeah! The way of the ecstatics.

Is he religious? Aaaaa...

Distinguishing features:
• No tattoos.
• Holds a physically athletics body, proving flexibility and easy maneuverability.
• A pair of dark brown gloves which leave his fingers exposed.





(https://preview.ibb.co/btXZ1n/rsz_magopersonajes_1024x560.jpg) (https://ibb.co/gAu3u7)



Stereotypes:-

Vampires.

Some of you are friendly, but I'd rather stay away from the rest.



Werewolves.

Hell Nah, you guys are too feral to talk to.



Mages?

We're amazing, dude.



Ghouls?

Heard of them, never met them, never want to.



Demons. The Fallen 'Angels'

Demons are not so friendly. No idea about Angels.



Abominations, more like 'Hybrids'

They're not nice, dude.




(http://www.cisoldit4u.com/images/CHX27237.JPG)






(https://image.ibb.co/nr7zyH/rsz_depositphotos_152779558_stock_photo_two_men_fist_bumping.jpg) (https://imgbb.com/)Relationships and views:-
[ooo] - Obvious hate: Fuck off.
[ooo] - Enemy/Nemesis: Yeah, you will regret making me mad one day.
[ooo] - Dislike: Stay away-..
[ooo] - Neutral, forgettable: No thoughts nor opinions.
[ooo] - Friendly, good opinion: Good first impression.
[ooo] - A Good Friend/Trusted: Hey bro.
[ooo] - Romantic Interest: Can't even explain.


Ashley: "I might still be connected to you, love you, enjoy your company, even though you've pushed me back, I won't forget you. I mean hey, you were there for me when nobody else was."

Stuart Pot: "The guy's right. Katarina's company is indeed a bad company. She's excluded, most likely. Anyway, apparently, you're 'another ecstatic'. Great to have you around." "It's great accompanying you, guys."

Tisha

Robin Nico: "I'm sure she's much more than a loner. Was nice talking to her." "I hope this Takeshi is not bothering you."

Dabi Kaneki: "Guess he's the only one available to spend time with. He's a good friend anyway, but he needs to stop getting himself in trouble."

Katarina Anderson: "I'm not sure why'd you date a demon and live with a Vampire. I will just move out of your place, get back to the motel, and we're good."

Kyle Steward: "Yeah, sure. Hey."

Dustin Tusk: "Cool dude. A doctor, eh?"

Ron Southwank: "One weird loner who thinks he's not a loner. Fuckever, dude." - "He spent some time living under a rock, but guess the egg hatched."

Isaac Wylcoff: "Some dude who's interested in Charlotte, most likely. Sure, her fangs are waiting for you. I tell you, it's so good. Anyway, nice beard." - "Another Vampire. Man, you guys are common. Either way, I appreciate you're respecting me, and I hope we won't stand to each other."

Scarlett Bengal: "Definitely someone I'd love to spend my time with. Not so talkactive, but when you're in the heat of the conversation, it's great." "I'm not sure what happened-.."

Dem, Lamar, Frank, fuckever dude: "My maaan. No dude! GET OFF!" - "Got us all in trouble and refuses to even speak about it. He's not safe."

Heather: "I must admit, you're tough as fuck. But I didn't get to know you much, so."

Lilia Mayes: "Although we've never met, I've already seen so much of what you've gone through. I hope we will meet soon. I'm curious about who are you."

Charlotte Horton: "A very annoying individual. The fact you've bitten me for blood and consider it a joke won't be taken lightly. Just keep a distance off me." "Had fun practicing parkour along. Maybe you're not that bad."

Takeshi Karasu: "I don't like the guy."
Title: Re: Who's this guy?
Post by: Simon on April 05, 2018, 05:20:55 PM
hard to guess (http://vwh-rp.com/index.php?topic=23567.0)
Title: Re: Who's this guy?
Post by: Maid on April 05, 2018, 05:25:31 PM
who's he running from?
Title: Re: Who's this guy?
Post by: $hadow on April 05, 2018, 05:27:40 PM
Another CoE
Title: Re: Who's this guy?
Post by: Skeeper0 on April 05, 2018, 05:27:57 PM
who's he running from?
definetly not technocracy
Title: Re: Who's this guy?
Post by: C. White on April 05, 2018, 05:29:12 PM
definitely

hard to guess (http://vwh-rp.com/index.php?topic=23567.0)
i know, right? (http://vwh-rp.com/index.php?topic=23567.0)
Title: Re: Who's this guy?
Post by: Jeffrey Gain on April 05, 2018, 05:31:38 PM
definitely

hard to guess (http://vwh-rp.com/index.php?topic=23567.0)
i know, right? (http://vwh-rp.com/index.php?topic=23567.0)

Oh, a new stoner here to replace Stuart, dope.
Title: Re: Who's this guy?
Post by: Lucid on April 05, 2018, 05:34:04 PM
dude is putting up CP's while he thinks he has the hopes to get accepted
i wouldn't rush it if i were u :))))
Title: Re: Who's this guy?
Post by: C. White on April 05, 2018, 06:04:24 PM
Just being optimistic
Title: Re: Who's this guy?
Post by: Hydra on April 05, 2018, 07:41:23 PM
too many retarded mages lately
Title: Re: Who's this guy?
Post by: C. White on April 05, 2018, 07:55:19 PM
too many retarded mages lately
ok
Title: Re: Who's this guy?
Post by: Mikey on April 05, 2018, 08:20:20 PM
Kms
Title: Re: Who's this guy?
Post by: C. White on April 05, 2018, 08:31:40 PM
my cloooone
Title: Re: Who's this guy?
Post by: Hiazro on April 06, 2018, 02:09:52 AM
why is ur WIP are mostly "???", "[insert character's firstname]? no, never heard of im",etc
Title: Re: Quinn Claymore
Post by: C. White on April 20, 2018, 09:35:05 PM
MaJoR uPdAtE.
Title: Re: Quinn Claymore
Post by: Raven Corella on April 20, 2018, 09:40:17 PM
wow such major
do you wanna buy drugs? :)
Title: Re: Quinn Claymore
Post by: virus on April 20, 2018, 09:40:40 PM
add relationships yo
Title: Re: Quinn Claymore
Post by: C. White on April 20, 2018, 10:03:01 PM
wow such major
do you wanna buy drugs? :)
no ty i got my sources

add relationships yo
there you go
Title: Re: Quinn Claymore
Post by: Skull on April 20, 2018, 10:03:45 PM
gud. i must say
Title: Re: Quinn Claymore
Post by: Explosively Savage Arrow on April 20, 2018, 10:44:53 PM
LMAO tisha
Title: Re: Quinn Claymore
Post by: C. White on April 20, 2018, 10:55:17 PM
shes unforgettable dude
Title: Re: Quinn Claymore
Post by: Iron on April 21, 2018, 12:07:05 AM
With love -

Title: Re: Quinn Claymore
Post by: $hadow on April 21, 2018, 01:37:40 AM
"Bad company"

Title: Re: Quinn Claymore
Post by: Raven Corella on April 21, 2018, 06:41:33 AM
U had ur sources... soon they will join me in the shadowlands
Title: Re: Quinn Claymore
Post by: K3im4 on April 21, 2018, 06:56:49 AM
U had ur sources... soon they will join me in the shadowlands

Yukoko is locked down in a fortified lockbox, wtf raven
Title: Re: Quinn Claymore
Post by: Jeffrey Gain on April 21, 2018, 09:59:06 AM
U had ur sources... soon they will join me in the shadowlands

Yukoko is locked down in a fortified lockbox, wtf raven

Heh, he's butchering her name, oh wait-...
Title: Re: Quinn Claymore
Post by: Mikey on April 21, 2018, 03:07:20 PM
Nice
Title: Re: Quinn Claymore
Post by: Explosively Savage Arrow on April 21, 2018, 03:49:24 PM
Definitely an enjoyable character and one that portrays an ecstatic the way I'd believe it how it's should be done. Totally deserves 4 arete rating unlike our current ecstatic
Title: Re: Quinn Claymore
Post by: Mikey on April 21, 2018, 04:24:12 PM
Definitely an enjoyable character and one that portrays an ecstatic the way I'd believe it how it's should be done. Totally deserves 4 arete rating unlike our current ecstatic
opinion coming from someone who's characters are all exactly the same, the usual loud mouthed shit talking troll who goes serious only around female company :,)
Title: Re: Quinn Claymore
Post by: C. White on April 21, 2018, 04:29:19 PM
opinion coming from someone who's characters are all exactly the same, the usual loud mouthed shit talking troll who goes serious only around female company :,)
this sounds very familiar for some reason

wait a minute who am i even supporting
mikey kys and stop copying me dude
Title: Re: Quinn Claymore
Post by: Explosively Savage Arrow on April 21, 2018, 05:00:10 PM
Definitely an enjoyable character and one that portrays an ecstatic the way I'd believe it how it's should be done. Totally deserves 4 arete rating unlike our current ecstatic
opinion coming from someone who's characters are all exactly the same, the usual loud mouthed shit talking troll who goes serious only around female company :,)
> chases after Kat after Emily left his char
> only stops afking whenever either character is around
> ?????
lol are you roasting me or urself mike
Title: Re: Quinn Claymore
Post by: Mikey on April 21, 2018, 06:30:18 PM
Definitely an enjoyable character and one that portrays an ecstatic the way I'd believe it how it's should be done. Totally deserves 4 arete rating unlike our current ecstatic
opinion coming from someone who's characters are all exactly the same, the usual loud mouthed shit talking troll who goes serious only around female company :,)
> chases after Kat after Emily left his char
> only stops afking whenever either character is around
> ?????
lol are you roasting me or urself mike
surprised that even after scrying us 24/7 u didnt get the story right :') perhaps the gossiping on discord constantly filled ur head with shit

opinion coming from someone who's characters are all exactly the same, the usual loud mouthed shit talking troll who goes serious only around female company :,)
this sounds very familiar for some reason

wait a minute who am i even supporting
mikey kys and stop copying me dude
That's why im serious around you too c.white
Title: Re: Quinn Claymore
Post by: Explosively Savage Arrow on April 21, 2018, 06:39:43 PM
Definitely an enjoyable character and one that portrays an ecstatic the way I'd believe it how it's should be done. Totally deserves 4 arete rating unlike our current ecstatic
opinion coming from someone who's characters are all exactly the same, the usual loud mouthed shit talking troll who goes serious only around female company :,)
> chases after Kat after Emily left his char
> only stops afking whenever either character is around
> ?????
lol are you roasting me or urself mike
surprised that even after scrying us 24/7 u didnt get the story right :') perhaps the gossiping on discord constantly filled ur head with shit

opinion coming from someone who's characters are all exactly the same, the usual loud mouthed shit talking troll who goes serious only around female company :,)
this sounds very familiar for some reason

wait a minute who am i even supporting
mikey kys and stop copying me dude
That's why im serious around you too c.white
brb blocking my egirl over ic stuff
Title: Re: Quinn Claymore
Post by: C. White on April 21, 2018, 06:42:25 PM
That's why im serious around you too c.white
u what m8
Title: Re: Quinn Claymore
Post by: $hadow on April 23, 2018, 10:50:30 AM
Oh yeah dude
Hell yeah dude
Fuck yeah dude
Yeah dude
DUDE

Title: Re: Quinn Claymore
Post by: Explosively Savage Arrow on April 23, 2018, 10:52:44 AM
Quinn is a bro
Very enjoyable to rp with too
Title: Re: Quinn Claymore
Post by: C. White on April 23, 2018, 11:05:44 AM
Oh yeah dude
Hell yeah dude
Fuck yeah dude
Yeah dude
DUDE
ye dude
Title: Re: Quinn Claymore
Post by: Leon. on April 23, 2018, 09:30:10 PM
It's Quinn. Works for both genders, alright?
Title: Re: Quinn Claymore
Post by: Simon on April 24, 2018, 06:37:15 AM
hell nah
Title: Re: Quinn Claymore
Post by: Hades on May 03, 2018, 03:16:56 PM
Title: Re: Quinn Claymore
Post by: C. White on May 05, 2018, 06:43:23 PM
Updated the relationships.
Title: Re: Quinn Claymore
Post by: Leon. on May 07, 2018, 09:48:46 PM
queen
Title: Re: Quinn Claymore
Post by: C. White on May 16, 2018, 09:37:28 AM
Updated relationships, tweaked stereotypes.
Title: Re: Quinn Claymore
Post by: Leon. on May 16, 2018, 02:51:39 PM
(http://begin-english.ru/img/upload/1/e/3/4/1548e3ad33.jpg)


Queen has a..


(http://www.medievalcollectibles.com/images/Product/large/MA-751S.png)

Claymore!




terrible joke ikr
Title: Re: Quinn Claymore
Post by: ognjenlo on May 16, 2018, 05:50:47 PM
Queen why you lying about ur realtionship with Ron, it's clearly supposed to be purple colored. (sarcasm)